tisdag 26 maj 2009

Ledig!!

gud så skönt de är att vara ledig ibland :) idag har ja nästan haft en heldag men min lovely Jessica var ett tag sedan vi fått fingrarna ur ** å fixat till en dejt men idag lyckas vi riktigt bra ;) hade ju hoppas på lite soldag men icke några min fick ja iaf satt på skutan å åt stoppa lite i magen efter en sväng på staden Neo skulle få lite nya kläder gullungen :) sen fick ja min dagliga dos av mitt nya beroende Mint&Choklad glassen som ja blivit helt crazy i underbart god!!! babe hade tonings jobb idag så de blev en tjejdag på stan lixom... sen var vi hemma å dona lite sen drog vi en repa till saltvik å köpte med oss godsaker å fick i oss lite java! när iden om bio kom upp ;) japp på 15 min hade vi fartat från saltvik fixa in hundarna å iväg å kolla på Änglar&Demoner Grym film de kan ja absolut rekomendera fast den ska nog hells ses på bio :) efter de tog vi en prommis med alla doggiesarn.. nu e de jolmning i soffan som gäller imorn blir de nog hälsa på pullan :) Mysigt!!
hihi ska hämta ut paketet från nelly imorn spännande :)

Bluffi´n with my muffi´n!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar