tisdag 16 juni 2009

Bättre :)

Idag har ja varit hemma för att ja varit sjuk.. :( de e det värsta ja vet får sååå dåligt samvete när ja sjukanmäler mig från jobbet men man blir ju snabbare frisk av att vila så de e va ja gjort idag ingen träning inge jobb ingenting... vaknade runt 12 klev upp fixa frulle åt emil koka ägg å dona tänkte att nu jävlar ska ja äta å spraya nässpray å dricka massa te så ja blir frisk... sen åkte vi på banken för att sätta in pengar depositionen för husvagnen vi ska hyra :) japp vi ska på husvagns semester jag, emil, helena å lars :) kul som f*n ska de bli å ja längtar har inte riktigt planerat vart vi ska men vi har pratat om skara sommarland å lisseberg :) så vi får se vart vi hamnar har hyrt en husvagn en vecka som vi hittade på blocket...







ja å sen farta ja ner för ja skulle köpa vitaminer på hälsokost så ja slipper bli sjuk mer å som ja behöver när ja ska träna... emil träffa sin gamla skol kamrat Myrlund så ja fick sitta å lyssna på dom oxå en stund :( men men.. hade knaprat i mig 2 ipren så de var mest min snoriga näsa som störde mig då.. åkte sen å handla lite mat å gjorde jätte god grillad kyckling i min inne grill å sallad med feta å solroskärnor och till d fullkornsris :) göttans! lisse va oxå med å hon tyckte oxå de gick att äta ;) haha sen blev vi stirrandes på fitness tjejer på internet hittade lite bilder så man får lite inspiration/motivation så nu ska fam rask/lindqvist bli lite seriös me diverse saker :) iaf jag! imorn blir de jobb å förhoppningsvis träning om ja inte är för täppt i näsan man ska inte vara förskyld nar man tränar som dom flesta vet absolut inte ha ont i halsen lr för täppt i näsan t.ex :(
snart e ja ju jätte ledig å då ska de tränas ska ni veta å fixas lite rapid burn ;) hihi få fram lite figur på rasken försöka iaf.....

Snygga Linda!


jamie!

Linda


Sleep tight people!

6 kommentarer:

  1. Ah men kul å åka till sommarland & lisseberg! Lissberg tänkte jag planera in men det finns ju ingen som tycker om karuseller som jag :(

    SvaraRadera
  2. ah, men lite vidriga bilder. dom ser ut som den där tjuren, belgian blue...

    SvaraRadera
  3. öh helena du är medveten om att dom inte ser ut så där när dom inte är deffad å tjejen som heter linda kan du ju omöjligt tycka är äcklig...

    SvaraRadera
  4. ja Kristin visst e de kul fast ja e ju höjdrädd ja :( så karuseller e inte heller min starka sida med tänker försöka iaf :)

    SvaraRadera
  5. sa ju lixom inge om hur dom ser ut annars, bara att bilderna är vidriga oavsett deff lr inte. Okvinnligt lixom. Fast hon i gul bikini var fin, men hon är även minst belgian blue-lik.

    SvaraRadera
  6. ja dom ser ju inte fina ut när dom tävlar lixom men annars :) tycker ja.. Pösss

    SvaraRadera