torsdag 23 juni 2011

GREKLAND!!!

Ja nu har ja packat min väska för ca 05,50 inatt drar ja med vänner till Grekland!!! Ja så är det Hanna Rask ska på ett flygplan!!!! Ni som inte vet så har jag fått för mig att ja är rädd för att flyga,och har aldrig gjort de på mina 25 år... Men nångång ska vara den första å vad passar inte bättre än att få lite ledigt från att vara "Mamma" fast jag älskar att vara mamma, men ibland glömmer man bort sig själv å det är bra för pappan att inte ha mig hemma jämt, så de blir en nyttig erfarenhet för pappan, mysigt för Eddie oxå å vara med han såklart <3

Å bra för mig å kunna slappna av å vara med mig själv bara för några dagar, kommer hem på Tisdag så de blir ca 4 dagar å de är bra annars skulle ja längta ihjäl mig efter mitt lille hjärtegryn <3<3<3

Ja så vi ses på tisdag!!!!! Ha en fin midsommar alla!!!

Bye bye for now

1 kommentar:

  1. åh va skönt teckensnitt.. mysigt att läsa. hoppas midsommar va bra?? kram

    SvaraRadera