fredag 3 juni 2011

Sommardag!!

Men gud vilken underbar sommardag de varit idag.. Svärmor kom hit med e present ett jätte fint läppstift typ :) vi drack lite kaffe å sen kom min underbara chef å bästa Mallan för lunch ätning och mys med Eddie såklart <3 Lexus fick sig oxå massa kramar :P Han är väldigt poppis hos Mallan ;) 
Dom gjorde sushi och vi smaskade på å tjattra, (svärmor oxå, på gottåont ;P haha....
Sen måste dom fara å jag dona på med min underbara son, Lexus har poat på ute å tycker det är super kul att det är en stor hög med ved på gården, ligger vedpinnar över hela gräsmattan typ.. Sen klippte älskling gräsmattan och jag försökte rensa rabbatten vid infarten, gick ju sådär men ska fixas med fick till det ganska bra ändå tycker ja... Sen kom Marie & Mattias med barnen å vi fikade lite å myste ute i värmen!! Jens följde med dom hem för att hjälpa mattias måla tror ja, jag var hemma å busa med lilleman finns inte ord för huuuur mycket jag älskar denna lilla varelse å mer å mer för varje dag som går... Han blir idag 6 hela månader kan ni förstå att han är ett halvt år!!! Helt sjukt va tiden går...
Sen va de nattning och han krångla lika som han gjort nu i 2 nätter, tror han börjar få små tandsingar å jag tycker så synd om han men va gör man :(  han somna med vällingen i munnen sen vakna han en halvtimme senare helt tokig, så jag gnussa in lite flytande alvedon på hans tandkött och då blev han lugn men då böev han tokig när ja lämna rummet ist, så jag tror att de kan vara som Marlene sa en blandning av tänder å lite separationsångest.. Min lilla stackare men efter ett tag av springande upp å ner så somna han äntligen..

Nä nu ska ja hoppa i duschen å mysa med min karl... Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar