torsdag 30 juni 2011

Tja!

Idag har jag haft Jessica å lilla Mojja på besök, de var på tiden hon är ju redan 6v :) å huuuur söt som hellst, men satan va man glömmer att dom är så små.. Haha blev ju alldeles stel när ja skulle hålla! men åå så söt å lukta mums <3
Eddie har varit glad å snäll idag och somna utan problem, har ju varit lite jobbigt ett tag tror de beror mycket på värmen och tänder! Synd om han när de är såhär varmt, ja såhär är de ju att han har haft svårt att somna lixom, ofta så somnar han å sover 30 min sen vaknar å är hysterisk men barnmorskan gav mig lite tips å trodde nog att det var en liten blandning av allt, men att eftersom han är tidig med det mesta så trodde hon att han kanske börjat få mardrömmar somdom kan få vid 8-9 mån ålder.. Å han blir ju 7 mån på söndag :) min stora fis <3
Men så är det kul oxå å se hur han utvecklas å klarar med å mer varjedag å hittar på nya ljud å stökar på :)

Ja på lördag åker min älskling å jobbar i typ 2-4 veckor!!! Kul INTE... Känns ju hemskt men men så är det! Jag klarar mig alltid jag är ju tjej vi klarar allt om vi vill.., å har ju inget val heller så, men på tisdag ska ja hämta lille Nizze åååå va jag längtar det ska bli sååå himla skoj, Marlene ska följa mej så  vi kan hjälpas åt att guida vägen!! Har inskaffat valpfoder, leksaker (som lexus nog kommer ha i små bitar) bur (som ja haft sen Lexus) bädd till sovrummet, matskål och koppel å sele... Så nu ska de väl va klart.. kloklippare å allt sånt har ja ju redan :) Spännande...

Ja sen har Marlene&Mio varit här en sväng och Marie&Mattias, Mattias ränner ju här ganska ofta haha han å jens är ju som ett företag tillsammans ;) Marie å jag drack kaffe medans grabbarna dona på de har blivit standard :) sen matlagning å nattning... ja de har varit min dag..

Uppdat om Greklands resan imorn :)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar