fredag 15 februari 2013

sista MVC?

Ja nu är det bara att hoppas att detta är sista MVC besöket innan efterkontrollen :) Fyller dessutom år idag så hade ju hoppas på att haft den ondaste födelsedagen ever :P men men så sjukt är de, att även om pyret är färdig så kan man inge annat än vänta till han är mogen att komma till välden!! :D Fick med mig pappret om denna grav hem oxå, kul å jämföra lixom.. väger nu 71 kg och sf måttet är 36cm.. Samma mått med eddie men 3 kg lättare denna gång ;P vilket ja inte kan förstå då jag inte tycker ja gör annat än äter, men som ja sagt förr bara för de får vi nog en liten bamsing till bäs denna gång!! Pratade även om min bells pares såklart, vilket hon tyckte synd om mig, men hon hade sett det förr, å de var vanligare i slutet på graviditeten, säkert någon som är klämt mena hon... så de kändes bra att hon sett de förr å dom blivit återställda... kommer sakna Maria hon är så lugn å trevlig, men får ju se henne en gång till å prata förlossningen så de ser ja framemot :P

Här ser ni kurvan för Eddie överst och Mini under...Skiljer inte så mycket... Legat lite mer på medellinjen denna gång..

Tänkte även lägga ut resten men syns så dåligt så ingen ide, lägger ut en bild på magen uppifrån ist :) sen var vi på frasses å åt, tog ett tag att äta burgare men en halvmun men men, äta bör man....

Lilla älsklingen på Mvc..


Tanken om att eddie kanske skulle varit hemma från dagis igår stämde iaf, han kom hem å var ganska slut, lite varm å mest gosig, vilket mamman tar väl vara på ;P sen efter välling slockna han kl 19 i soffan, brukar ju ta en timme innan han somnar så han får välliing vid 19, men de gick liiite väl fort igår, natten har därför varit sådär, lite grin, hosta och prat, sen vakna 05,30 :( till mammans skräck... Sa att de fort var natten å han måsta sova vilket fick han iaf att stanna i sänge, men pratandes å så, vilket gör att mamman ej kan sova, men annars så har JAG sovit ganska bra, med mitt cyklop öga ;P haha jag måste sova med ett glasöga på mig som kallas fuktkammare, eftersom ögat inte stängs riktigt på min förlamade sida, tack gudarna att jag har min älskling som jag VET älskar mig... gud va hemskt för psyket om jag vore med någon som man var osäker på, för denna händelse är INTE de man önskar någon för vackert är det INTE..... men skönt var de å inget svid eller vakna av att droppa i ögat... Men idag har liten varot piggare men jag har känt lite halsont vilket ja hoppas går över annars är ja en HEMSKT usel gravid människa kan ja lova om ja ska måsta bli sjuk på detta, OCH få dåligt med sömn,,,, vilket inte är för att jens inte kliver upp utan för att jag är såååå himla lättväkt så de är bara så, vaknar massa gånger på nätterna, men de som gör de så jobbigt nu är ju att jag har så svårt att somna om :( Hoppas iaf allt är bättre med er alla där ute :)

Trött Eddieman... Min kärlek!!

 


• 2/2 Therese Hammarström
• 8/2 Linda Östblom 3240 gr
• 12/2 Therese Hammarström
• 13/2 Posan law (Eddies gudmor)
• 14/2 Louise frisk (lillesyster)
• 14/2 Helena Lagerqvist
• 15/2 Josefin Holmberg 50 cm, 3450 gr
• 15/2 Lotta Hedberg
• 15/2 Angela Nylander
• 15/2 Ulla Söderström 3210 gr, 49,5 cm
• 16/2 Kattis
• 16/2 Madde Hallberg 3280 gr, 50 cm
• 17/2 Mattias Westman 3450 gr
• 17/2 Lisse Almqvist 
• 18/2 Sandra Nielsen Bach
  18/2 Frida strömqvist
• 19/2 Tina dolk 3320 gr, 51 cm
• 20/2 Cilla vedin 3020 gr, 50 cm
  20/2 Frida strömqvist
• 22/2 Sandra Forss
• 23/2 Annsofie Berglund 3450 gr
• 23/2 Daniel Nellbeck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar