onsdag 18 augusti 2010

Fixar, fixar å fixar

Ja nu har ja typ fixat de mesta :) har tillåmed löst säng problemet, vi beställde ju nya sängar 2*80 alltså får vi en 160 cm dubbel säng som passar till min sängram... men nu när vi fick sängarna å den lite lyxigare bäddmadrassen va de 2*90 de blir alltså 180 cm dubbel säng å de gick ju inte så vi skulle få nya men eftersom dom är köpta hos min moster å hennes karl känns de ju jobbigt att hålla på å krångla med dom tycker ja personligen iaf :) så då fundera ja lite å man behöver ju inte själva RAMEN på sängen räcker ju med tillbehöret till den som står bakom lixom ni som har IKEAs malm sängram vet va ja pratar om så Fröken Lager kom på lite frulle imorse så hon hjälpte mig å fixade så vi kunde se om de såg dumt ut å de gjorde de inte :D KANON lixom sätter man ben på sängarna å ställer dom mot hyllkombinationen så är de jätte fint + att vi får en stoooor dubbel säng ;) bra för mig å min mage haha... satt upp framkallade kort på kylskåpet har ja oxå gjort... ja ni läste rätt ja har ÄNTLIGEN framkallat lite kort :) tycker de blir mer hemtrevligt med kort lite här å där :D

Har oxå tvättat typ allt ja äger å har nu så de luktar gött i lägenheten tycker de är mysigt att hänga lite tvätt inne oxå för de blir så go lukt.. :) och tänt lite ljus för mig själv... strykigt gardiner har ja oxå gjort gått 2 längre prommisar med Lexusen <3 och dammsugit så nu e ja trötter i kroppen känns lixom mer nu på kvällarna att ja blir slut i benen å så... mormor har oxå kikat förbi en sväng på lite kaffe mysigt.. ååå ja har ju hunnit med fika med Jessie på stan :D Kanoners för mig de... nu har ja gjort lite mat så ja ska sleva i mig lite sen finns de kvar till ÄLSKLING som kommer hem imorn... <3<3

Imorn kl 11.00 ska ja på MVC för lite mätning å prover + lyssna å lille bäs hjärtljud Mallan ska följa med mig mysigt ska de bli :D han sparkar å donar för fullt nu å kvällarna syns tydligt utanpå magen :) HÄFTIGT...

Fixade lite med en tavla ja haft i hundra år utan att gjort iordning men nu synd att ja inte hade fler bilder men de kommer mera.... kortet på lexus i hörnet har ja oxå på mitt visa kort ;) han har solbrillor på sig haha..

Mitt fina köksfönster....


Tänk att ja är GRAVID <3 Känns ju helt sjukt UNDERBART ska ni veta.. Imorn kommer min kära mor förbi oxå ska korta av lite gardiner å poa på LOVELY :P


Seeee ya 

6 kommentarer:

  1. Jag & Teya måste få komma och hälsa på er snart. Jag är ledig heela nästa vecka. Hur ser det ut för dig? :)

    SvaraRadera
  2. ju större säng , ju längre kommer man i från varann bara så du vet!

    SvaraRadera
  3. ja kristin jag jobbar typ hela nästa vecka men måndag är ja ledig annars kan du ju kika förbi efter halv tio :D Pöss

    Ja du anonym de kanske blir så för dig men ja tror INTE vi kommer få de problemet :) Ha de

    SvaraRadera
  4. Nämen, fick jag vara med i fotoramen å?! :O

    SvaraRadera
  5. Konstigt att det bara finns fyllebilder på dej å mig? Haha. Så blev de i min ram å konstigt nog?

    SvaraRadera