onsdag 25 augusti 2010

LÖV

Detta är jag idag som ni kanske förstår :) V 27 (26+0) Idag då gud går lixom fort nu men kul är det iaf... Idag har ja inte gjort annat än sprungit omkring å ja e sjukt trött men gruvar mig för att lägga mig eftersom ja får sån fruktansvärd "växtvärk" i benen efter ja ränt hela dagarna så ja kan inte sova fast ja inte vill något hellre :( men men fick pannkaka hos mormor idag på min mellantid underbart ÄLSKAR pannakakor :)
Var oxå å inhandlade 4 tröjor på H&M UNDERBART sköna köpte 2 XS 1 S och 1 M, ja den sitter lika bra i alla stl häftigt va ;) känns som ja kommer använda sönder dom :) V ringade lite ribbstickad MJUKA lite längre ja helt sjukt sköna :) och att de var 10% Brrrra för mig... Nu har ja just suttit å bet räkningar vilket INTE va så himla kul men men ibland önskar ja att ja var liten bäs ligga i en vagn å bara mysa å bli ompysslad utan att veta va världen är för plats..

Snart har det gått ett år sen allt förändrades i mitt liv vändes uppåner å ja ville hoppa i ett svart hål å aldrig mer komma upp... Men nu har ja förstått att ja betyder något för någon å det gör mig LYCKLIG <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar