torsdag 17 februari 2011

06 Min Dag

Ja min dag de är ju som ett vanligt inlägg skönt haha :) Ja lilleman har varit lite snorig inatt oxå han lixom snarkar när han sover å man hör hur de bubblar i lill näsan.. jobbigt när man inte kan göra nåt men han sov ju så ja gav han inte näsdroppar! Iaf så hade jag dejt med Marie å sötisen Noelle idag, träffade oxå på Therese å lille William och Mika med lille Noël :) Mammorna på stan lixom haha... Men har inte sett lille Noël än så de var kul han e ju såå söt å har massa hår CUTIE <3 Sen kom min dejt å vi drack lite kaffe å myste med barnen, kul att vi snart e grannar tycker ja.. Kan vi ta prommisar å fika för ja känner ju inte mycket folk just i njutånger men i igge såklart :) å det är ju inte alls långt... Men de känns som ja kommer trivas skit bra i vårat fina hus åååå ja längtar känns so en evighet innan ja kan börja packa har ju rensat så mycket pga ALLA mina flyttar, så de kommer gå fort att flytta ut SKÖNT å sen skulle dom lämna de dom inte skulle ha så får vi kasta de vi inte vill ha å de är ju jätte bra :) som hatthyllan å gardinstänger tänkte dom lämna å de är KANON snällt av dom... Jag har ju nämligen ingen hatthylla, å den som satt där passa så bra där!!!

Iaf så efter fikat så gick ja ner på Albins å fråga för ja tycker fjädringen är så lös på vagnen, men de var snabbt fixat tack Camilla ;) sen kolla ja in lite saker ja ska inhandla imorn när barnbidraget kommer, som en drickflaska från 4+ mån som Noelle hade en rosa såklart :) men den fanns i blå och grön oxå jätte fin va den å droppfri så en sån ska ja inhandla imorn, lite tidigt kanske men sån e ja!!! Swich säger det så är han 4 mån å då har jag en redan. Kolla oxå in nya sugnappar till nappflakorna ska byta till nr 2 tänkte ja för dom är från 2+ mån så de är väl dags att byta snart.., Han e ju 11 veckor imorn min stora kille.. Sen ska ja köpa en bitring för ja tror att det är dags för de. En sak köpte ja faktiskt å de är en NäsFrida orginalet som man suger i eftersom han varit så täppt i näsan å jag bara har en sån där liten man trycker å suger med då får man bara tag i dom man ser lixom... Men nu ska de bli ändring på de nu ska vi rensa lill näsan :)

Hämtade Lexusen sen och åkte å kasta pantflaska haha, ja eftersom de inte finns nå pinnar just nu så tager man va man haver å han tycker de är skit kul med flaska oxå... Så han fick springa av sig lite i snön min jätte bäbis <3 Nu e vi hemma å ska vänta på att pappan slutar å laga lite mat :)

Hörs Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar