torsdag 17 februari 2011

Skönt

Gud va ja tycker de är skönt att man växer upp, slippa all osäkerhet å fundera på massa skit saker som igentligen inte spelar någon roll.. Ja lägger min energi på MIG och MITT å de räcker så, att man är så pass vuxen å verkligen känner man tagit en steg längre, sluta tänka på allt som varit, tjafs, skitsnack å massa larv.. Och slippa lägga energi på vad andra säger, skriver eller gör!!! Å hitta nya vänner med det alla ändras å kan bli bättre människor och det tänker ja göra!!!

Å för första gången på länge är jag verkligen lycklig å slipper låtsas <3<3

2 kommentarer:

  1. haha bra att du e LYCKLIG! :P
    man ska inte bry sig vad andra tycker och tänker, de är deras uppfattning. Huvudsaken man vet vart man själv står =)
    joo men eller hur, spännande med UL. Jag ska göra de i v.19. taskigt värre. men tänk om de bara är gas där inne :P mamma blir sur på mig och säger att jag måste vara den enda som gjort 3 grav tester och inte är gravid =)

    SvaraRadera
  2. Haha ja men de sa mamma oxå tog mitt tredje hos mamma å hon fräste lite att "du kan inte bli mer gravid" fast självklart så va hon jätte glad för de :) Gud va spännande de är ju den bästa å få se att de verkligen är nåt där för första gången <3

    SvaraRadera