måndag 12 september 2011

Babysim!

Ja idag har vi varit på babysim :) förra gången hade han ju feber... Men nu är han inte dålig alls mer än lite snor å vem har inte de ;P Eddie tyckte det var jätte kul, han plaska soom en galnin, de enda som inte går sååå himla bra är att ligga på rygg, han drar i mig som en sugplopp stackars... då vill man ju inte lägga han på rygg heller, fast dom envisas om att man ska fortsätta, å dom försöker visa hur man ska hålla, ja! jag försöker men han vägrar! Men allt annat gick jätte bra :) Sen hem å få mat, min älskling fick göra mat idag, Lax satan va gött det var!! Sen somna vi allihopa i vardagsrummet, tillåmed JAG :P haha jag brukar aldrig kunna somna på dagarna! men det va ganska skönt men inget ja kommer börja med, för ja blir fasen bara tröttare sen! Nu ska vi mysa å kolla Idol <3

Bye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar