onsdag 14 september 2011

Hmmm

Nu e jag hemma för idag ;P ränner bara hela tin!! Haha nä de är bra för mamman att komma ut lite å släppa taget lite om älsklingsklimpen ;P har ju varit dålig på att lämna ifrån mig han men så är det!! Vill ju vara med mitt <3 hela tiden, men nu har han varit med pappan så då är han ju inte bortlämnad :) nästa helg ska han sova hos mormor igen tror ja bestämt :) Ja har inte så mycket att berätta om dagen, har varit hemma mestadels inne skyddad från blåsten, varit ut med hundarna såklart å nizze är ju som en Åsna, vägrar lyssna så fort han är lös, älskar att springa ifrån en när man ska ha in han, så till slut blir man nästan galen ;P men söt är han å stor kommer han bli vår gris! Nizzes ena syskon väger bara 6,5 kg å nizze vägde typ 5 en vecka efter vi hämta han haha :) skulle tippa på att han väger ca 10kg nu :)
Men lära sig att lyssna bättre är nu prioritering!!!

Ja idag var det iaf tänkt att ja skulle skjutsa Jens på behandlingen, å sen åka till Jessica & Mojja för frulle mys <3 men igår satte vi på en film som vi somnade till på datorn, å när kl va 04,30 vaknade ja av att den fort höll på, vafan för de för låååång film lixom, för datorn brukar ju slå av sig själv när filmen är slut, men icke den hade säkert gått 3 ggr när ja vakna, så då gick ja å kissa å försökte somna om vilket var HELT OMÖJLIGT... Fasen va ja hatar att ja har svårt att somna om!!! Ja så där låg ja vaken flera timmar innan ja somna om igen, å innan ja visste ordet av frågar jens om ja inte skulle följa med han upp,,, ALDRIG här ska sovas!! Så det blev inget :( men vi ska göra ett nytt försök snart <3

Har så himla mycket ja vill skriva om å diskutera men ja får vänta med de ett tag känner ja.. :)

Ja slut för idag...
BYE BYE

1 kommentar:

  1. jaa men jag hörde de, lyxigt att du fick träffa han, UTAN mig liksom :P hon hade svårt å lämna över han till mig sen =) förstår man väl, så go kille som man har. Tackar, jaa min pålle är verkligen snyggast =)

    SvaraRadera