söndag 31 maj 2009

Svullenbenet...

kul!! min fot å mitt ben e ser ut som ett äpple haha :) man ser inte ens knölen på foten... kanske inte varit så bra att jobba 18 tim direkt efter.. å idag på morsdag (grattis min bästaste lilla mamma) e de ju lixom mest med folk på hela året typ.. knapra i mig 2 ipren ja sen var de full rulle haha :) hoppas de e bättre imorn!! min babe har varit på ikea å köpt en hängmatta som e typ nästan lika stor som våran säng :) super skön ja som e hamock skadad sen ja va liten finns inge bättre än sova skönt ute :) å nu kan ja de den tar upp nästan hela verandan kul!! ;) ska fixa såndär matta att ha på golvet på altanen skönt kan man ju sitta på golvet å de e skönt haha :) fan lite trött ja tror ja kom hem efter jobbet ja å baben hade grillat å helena, lars, fridan, humlan å jessi va här å ja kidnappa med min lisse hem efter vi jobbat så åt vi allihopa göttans :) sen kom kristin å vi farta å köpte grejs å gjorde marängsvisch ;) sen kunde man tro vi rökt nå annat än cigg haha :) har tyvärr tappat bort våran kamera verkar de som så de e lite dåligt med lite pics :( men de ska ja fixa... på nå vis!
nu ska ja vila min lilla fot som inte e såå liten för tillfället å kolla på en liten film..

Have a good one!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar