fredag 22 maj 2009

Torsdag = söndag

Hej everybody!! idag har ja jobbat med kissen kul, mycket att prata om lixom skönt va de.. stängde lite tidigare eftersom de e som söndag men de verkade inte våra sista gäster förstå är ju inte mitt ansvar att kolla dom druckit upp sitt vin på över 2 tim lixom, skit samma hem kom ja iaf :) farta på donken med allihopa å tog oss en flurry swich :) Yummy de kände ja jag behövde!!! sen köpte ja mig lite hårfärg måste ju fixa utväxten innan helgen tänkte ja så nu sitter ja med färg i håret å de står åt alla håll haha ser rolig ut :) men men angie dirt e oxå här å hjälper mig såklart men låter som hon snarkar lite på soffan ;) är ju klar snart så de blir bra de.. babe ska jobba imorn tråkigt fast de gör ju ja me så de gör inget vi har ju helgen tillsammans :) pullan har lånat lill bilen å hämtat sin karl ikväll mycket bra för dom tycker ja.. får dom ha en mys kväll lixom ;) ses nog i helgen åker vi till pullan&M å får oss lite fika hihi...ny cruising e de oxå i söderhamn kul men ja jobbar på kvällen men kanske tar min lilla swift å drar dit när ja slutat får väl se hur de går där i soderhamn först om ja ens vågar mig ner lr om dom kommer hem tidigt vem vet!! nä nu ska ja skölja håret..

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar