tisdag 23 juni 2009

Dagen innan!!

imorn drar vi lixom :) hämtar husvagnen i gävle å lämnar mina bäbisar i söderhamn... kommer bli så tomt utan dom en hel vecka kommer längta ihjäl mig :( men men dom har d ju bättre än sitta i en bil hela dagarna.. mamma kom hit med 2 köttfärspaj åt mig idag som vi ska ta med den e sååååå god tack min älskade lilla mamsen :) emil håller på att byta bromsarna bak på bilen går väl sådär ni vet när humöret sviktar e de inte så lätt allting... hm!! ja ni jag har packat nu hoppas de e nå ja kan matcha haha f¨r lite panik ja å bara lägger ner saker sen e de inte alls säkert de är nå ja använder lr kan ha ihop :S så e ja knäpp me andra ord :) tvättar nu fixat med disk maskinen så de e rent å fint :) tycker inte ja gör annat än plockar torkar damm å donar hela tiden ibland orkar man inge mer skönt att komma bort ett tag.. å bara så ni vet så HATAR ja svarta möbler!! äh nu ska ja försöka få lite mer sol på mig å fortsätta tvätta...

Bye for now...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar