tisdag 23 juni 2009

Kvällstid..

Så här såg ja ut ikväll harem lixom :) SKÖNT!!

Nu har vi donat å donat å donat lite till... Plockat ur badrummet för dom ska ju fixa de när vi e borta för toan kommer inte kunna användas så då har vi planerat med hyresvärden att dom kunde fixa de när vi åkte på semester så dom kommer fixa fukt skadan å göra om badrummet :) spännande men som vanligt får ja inte min lilla vilja igenom så de blir tyvärr inget nytt badkar utan en dusch men men spela roll kommer ju inte bo här hela livet direkt.. när emil va klar med bromsarna å jag mitt sköna solande blev de mat :) å fika på skutan, kristin, frida, lars, helena lilla thompen såklart å jessica å humlan.. Har fått låna oss en takbox oxå ;) fränt huh!! så den hämta vi oxå hos humlans syster en mycket trevlig prick ska ni veta gillar skarp :) så nu får vi garanteran plats med ALLA våra saker tom grillkolen HAHA!! nu e de snart läggdags ska åka kl 7 imorn bitti å lämna mina ÄLSKLINGAR i söderhamn :( fy va ja gruvar mig mammas bäbisar lixom men men de kommer nog gå bra d.. :)




My helena gjorde slingor på mig igår btw lite mörkare blond lixom så de blev lite liv i mitt blekta hår haha :) de syns ganska lite å blev jätte snyggt :) Tack min älskling!


LOTS OF LOVE TO MY LOVERS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar