onsdag 22 juli 2009

@ home


Nu ska vi titta på baksmällan :) kul Angie D is here min girl lixom känns som en evighet sen hon va här hos mig... Annars har ja spenderat mesta tiden med fraida idag :) längesen d oxå kul vi har varit på stan blivit på 'lurad' halebop uppgadering ;) tror han snacka konstant i 30 min å sa samma saker 100 ggr stackarn men han tyckte ju han va as grym så han kan ju få tro de då ;) haha men kul va de fick en kräm med oxå som skulle kostat 500 spänn haha.. sen fika vi å dona hälsa på emil på jobbet sen farta vi en sväng till igge å kolla runt lite :) inte som va varit där tidigare hihi hälsa på mats å marina oxå.. hon e ju sååå söt lilla Nathalie :) som en liten docka.. Efter d blev de rensa garderoben för min del mamma kommer imorn å vi ska ha en städ dag fixa här hemma mycket lättare med mamma! Bästaste mamman i världen.. Sen tog vi oss en pubmacka på bockarna å hälsa på Ulla å Micke i deras hus dom ska hyra Jätte fint glad för dom :) skulle blivit utgång ikväll men då kom angie å då tänkte ja att ja ville umgås lite... Ska ju på fest på lördag oxå så får väl spara mig tills dess ;)
Har ju valt klänning nu oxå den rosa med mönster kul ska de bli!!! Ah men nu ska ja ta mig lite B&J å kolla på filmen...

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar