måndag 27 juli 2009

Mammas <3

Imorse va ja hos vetrinären med min lilla älskling kl 08.40 för att kolla upp knölen :( då fick han stanna för operation på en gång för dom hade tid... fick han en liten spruta å blev dåsig mammas frågade mig om ja ville åka hem så kunde han sitta i en bur tills han somna men ja ville stanna med min bäbis så satte dom en nål i benet på han å han blev lullig lixom... sen gick dom iväg med han så fick ja hämta han 11.30 när ja kom blev han så glad att han nog glömde bort han va drogad för han ville bara pussas mammas!!! blev lixom lite sur när han inte kunde hoppa in i bilen för tratten va ivägen som han ska ha i 10 dagar tills vi kan ta bort stygnen.. å han fick hellst inte vara med shelby om hon va där å slicka på såret inge bra just nu när d typ är röt månad... men men fick hämta ut smärtstillande ja ska börja ge han imorn så han inte kliar å har ont lilla ferdinand.. han e fort ganska sur över tratten kan ja säga ;) men han e söt... If så sa dom att de fanns något som hette unghunds tumör å att de troligen va en sån men att dom oftast va godartat.. så de är väl bara att vänta på svar. nu han han vaknat till å har ätit å går runt på gräset irreterad över tratten :) haha men han e sååå duktig!! Tack för att de finns försäkrings bolag kan ja säga jag har tecknat den dyraste på båda valparna så idag fick ja bet 1600 kr fast de skulle kostat 4080 typ resten gick agria in å betala.. Bra för mig!!!! å lexus!!

Lilla <3>
Ser lite drogad ut stackarn :(
Nu e knölen borta, skönt lixom!! blev ganska stort ingrepp..
Shelby funderar va som händer med brorsan!!

Nu är de gjort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar