måndag 21 september 2009

Denna dag...

Ja, idag vakna ja med en förkylning KUL... Kände lixom lite igår att de va någon som var på G å till min fasa är min nässpray HELT borta!!! Hur kan de vara möjligt när ja för en gångs skull blir sjuk som ja väntat på med tanke på att alla runt omkring mig har varit yber förkylda den senaste veckan.. så de va ju väntat med ja var ju lixom inte orolig för är lixom inte den som klagar med är ja täppt i näsan de e de värsta jag vet!! Då vill ja lixom inte leva, men ja va ju ganska lugn för de eftersom ja hade min Käraste nässpray men ICKE den har fått egna ben å dragit!! F*N.... Ja nu när ja har min lediga dag denna vecka då jobbar HELENA börjar nu jobba igen när VÄRLDENSBÄSTA THOMPEN har blivit sååååå stor att han går på dagis helt sjukt va tiden går fort... Känns som nyss vi satt på skutan å hon åma sig för hon hade ont å dagen efter kom han till världen Lilla Hjärtat <3
Lixom första bilden! På grynet lite tjock :P


Ja så idag har ja bara varit hemma tvättat bytt sängkläder, diskat bädda rent å fixat i extra rummet har tvättat madrassen efter valp kiss :/ behövdes kan ja säga men de va inte de lättaste att få in skumgummi madrassen i överdraget efter de e tvättat kan ja säga å med igentäppt näsa så man inte får nå luft va de ganska kämpigt men men de gick till slut :D Varit på prommis med valparna oxå såklart imorse va de ju fiiin väder varmt å skönt sen under dagen blev de lixom kallt igen tråkigt känns som vintern är påväg å ja vill INTE... Vill bara gå i ide när de e vinter men de blir mysigt på kvällarna när man kan tända ljus å så :P bara ja får vara inne går de bra haha :) Shelby har blivit mycket duktigare på att gå i koppel nu hon e inte super men duktigare :) Mammas små fisar!! Måste ta å kassta mig i bilen snart oxå farta till "rättan" å köpa lite hundmat så de finns till imorn bitti..




Tänkte att ja skulle lägga in lite bilder på nya lägenheten oxå för dom som e intresserade :)
Min Fiiina rosa garderob!!!


Sovrummet, vet inte va de e för fläckar blivit nå på kameran :(


Köket!

Hallen


Japp å nu dog kameran men lite fick ni se iaf :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar