torsdag 17 september 2009

Dolt nummer??????

Idag vakna ja av att dolt nummer ringde mig HUNDRA ggr ofta man svara på dolt nr kl nio på morgon :P inte Hanna Rask iaf.. D ska ni veta.. nä men då hör ja att dörren öppnas å hör typ en röst så ja kliver upp å ropar hallå men får inge svar.. Går ner i byxor bara för de måste ju lixom vara mamma som kom lite tidigare då men ingen här.. sätter på hundarna koppel å på går å ska sätta på mig en tröja då står de helt plötsligt en karl i min hall VEM går bara in i en öppen lägenhet.. Å de han säger är att jag är svår att få tag i för han ska komma å installera bredbandet.. Å då kan ja bara säga HUR kan han veta om ja svarar på dolt nr eller inte jag kanske har värsta psykot som ringer mig.. ja då blir han lixom sur när ja säger att ja inte svarar på dolt nr å säger att han va minsann påväg att åka han, Men i modemet vi hämtade ut står de att vi kan installera allt själva!!! INGET om nå datum lr att någon ska höra av sig för någon installation!!! Dåligt ville ja bara säga!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar