torsdag 17 september 2009

Min dag..



Japp, nu har ni fått ett smyg kik på våran fjortis fylla haha :) men kul som fan hade vi oavsett lpt oss va bara!!!! :P Iaf efter att blivit väckt av de j*la dolda numret så kom ju bästaste mamma :) vi fika lite sen tog vi en låååång prommis runt igge med valparna :) kul!! Lexus gick så fint med mormor å shelby fick lite mer uppmärksamhet kan hon oxå om hon vill ;) Mina gofisar!! Efter de kom helena å Thompen efter dagis sötaste <3 drack lite kaffe å thompen fick en god cocosmuffins ;) Nu har vi fixat internet iaf skönt att få använda min egen dator igen även fast den e segaste i världen... men men... Lagade lite mat oxå har ja gjort mycket laga hemma nu de tycker ja om fast inte om ja e sj hemma de blev ju inget invecklat men göttans blev de kebab å strips lixom sallad å vitlöksdressing :D


Världens sötaste!!Ser dom liten ut så är de bara förnamnet dom e som dvärgkissebäsar!!

Även att ja kolla på idol hos helena även denna kväll lixom inte lika kul ensam, å d har ja en kompis som sagt till mig att han kommit med å att dom tyckte han va grym bland dom 10 bästa lixom å då sa ja att han drev med mig men han va lixom allvarlig å sa att ja fick vänta å se då om ja inte trodde på han.... HA HA HA HA lurad blev ja iaf han sjöng å fick ÅKA HEM haha japp den lilla lögnaren ;) men kul att kolla på iaf.... Imorn blir de jobb igen men ja kan säga det varit skönt att va hemma lite, känner att mitt festar liv e lixom lite borta tror faktiskt ja ska ta tag i de igen förut va vi ju ut jämt å hade askul va hände med de lixom är ju inte 100 år än ;) nä nu ska de tas vara på undomen haha :P men mer ikväll blir de inte ska ta mig en sista prommis med bäsarna sen blir de nog sängen!! Ni ska oxå veta att ja lägger ut massa låtar som ja gillar ibland har de en mening å ibland är d bara för ja tycker den e grym hoppas dom med mening når fram... å dom andra hoppas ja bara ni får en grym connection med ;)

Blev ju en fika på skutan oxå med englin, helena å lasse :)
Å VÄRLDENS BÄSTASTE THOMPEN <3<3<3<3


BYE FOR NOW!! DIN BARA DIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar