måndag 28 december 2009

Monday!!

Ja, nu har ja börjat jobba igen efter julen känns skönt faktiskt tänkte va ledig över nyår oxå men nu blev de inte som planerat så nu tänker ja jobba... Sen vill ja vara med hundarna deras första nyår vet ju inte hur dom reagerar på smällare å sånt... dom fyller ju ett år 30/12 :D
Igår efter jobbet hämta ja valparna sen farta ja å hämta pizza å åkte till Pullan å Micke :) för lite mys kolla på en grymt bra film vet inte va den heter men sååååå spännande heeeela tiden!!!! Blev ganska sent innan ja kom hem så va trött som vanligt imorse när ja vaknade.. På mellan tiden va ja hem å var ute med valparna å testa mina nya "fodrade" stövlar :P dom va grym... stl 31!!! men dom måste varit stora i storleken för ja har ju 34/35 i vanliga fall ibland 36 lixom... så nu kan ja vara ute länge med mina grisar jag som hatar att bli blöt så nu syns de inte ens att de är ja när ja e ute med täckbraller stor jacka mössa å stävlar haha :) men varmt å skönt de som är huvudsaken!!!! Måste ju ut med grisarna lixom!!!

Så här ser dom ut haha :P


Shelby värmer kuddarna tills ja ska lägga mig hon lägger sig alltid före mig :)
Ser ut som dom gillar varannn ;)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar