söndag 3 januari 2010

Film mys!!!

Idag klev ja upp i tid å var på prommis med S&L :) sen farta "vi" till moster på fika, vär även där igår kväll på Lilla julafton drack gött å fick god mat... sen blev de lite spel vem vill bli miljonär lixom ;) men tror ni klara 100,000 kr frågan :P japp hanna montana!!!! KUL!!!! Var full rulle på släktingarna mina kan ja löva ;P haha sen var vi å åt lite mat på Kina rest mja precis där e ja ju aldrig ;) hämta upp fraidan oxå först gött som satan!! nja men nu har vi kollat på New moon hos pullan å Micke blev lite besviken faktiskt hade förväntat mig att den skulle vara Gryyym som ettan men nja säger ja bara... Å ja kan ju lätt säga att ja skulle ta varg grabben ja ;) hihi
Ja, jag säger bara de se själv!!!

Ja, nu farta min ... hem lixxom å vi köpte oss lite B&J å ligger nu å myser i soffan hos pullan ska sova här inatt mys för mig å sånt :) Japp för imorn blir de jobb igen sen e ja ledig liiiite till :D Längtar tills S&L nya halsband kommer är nog när som hellst nu :P sen min egen present ja mammi måste ju oxå få nå fint haha...

Sleep tight my precious!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar