torsdag 4 februari 2010

Lillasyster 10 år!!!!

Grattis till min lilla syster Louise som fyller hela 10 bast idag sjukt va tiden går fort... Sov inte så speciellt mycket denna natt heller ;) haha men så kan de va men ja kan ju säga att vakna till detta väder va ju INGEN höjdare f*n va less ja e nu på detta blöt väder.... Spelar ju ingen roll hur mycket man sopar av bilen får man ju sopa lika mycket igen efter TIO min SJUKT!!!! Men men tog oss till näsviken iaf för mat å fika :)

Blev ju en sväng på bockarna igår oxå ingen höjdare tyckte ja lite folk å URUSEL dj å de förstör ju allt... Men vi träffa våran nya "familje" läkare iaf haha han stod å drack sig lite sprit med Jens :P haha dom hade nog mycket att prata om kan ja tänka mig ;) Gruvar mig för att sätta mig i bilen igen TUR säger ja bara att ja slipper köra!!!
Imorn e de jobb igen som gäller skönt att slippa vara ute i detta väder, Imorn fyller Kusin vitamin 17 år oxå värsta stora killen snart blir de krogen för Dennis oxå :P KUL.... Så blir kanske en sväng dit efter jobbet på lördag för lite myyys kväll.....

Ja så nu vet ni de!

Seeee Yaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar