torsdag 25 februari 2010

Mm så e d..

Idag har ja jobbat, tog en fika på stan med Fraida sen back to work!! Haha ja å Mallan har tur som jobbar typ jämt med varann blir lixom ett Team :) Manna Frösk (hanna rask, marlene frövall) Lixom de e vi de ;) haha har såååå grym roligt tillsammans å de är jämt kul att gå till jobbet de önskar ja alla att ha ett jobb man nästan längtar till ibland :) visst kan ja vara trött å inte ha någon lust alls att gå till jobbet men de blir ju alltid kul ändå när man kommer dit :D Tycker om alla ja jobbar med nästan iaf tycker om å tycker om lixom.. Men när man jobbar ofta ihop får man lixom en connection :P haha nu på fredag e de Järn Gänget som jobbar hoppas alla håller sig på benen bara ;) Lr va säger du J.P ;)


Sov hos pullan i Lördags Grabbarna var ute å slira runt :) så vaakna ja till snö kaos ute tror ni Hanna Montana tog sig till jobbet med sport golfen från vintergatsbyn oplogad väg.... Svar: NEJ! så Pullan å Micke fick så snällt starta Bussen å farta in med lilla mig på jobbet :) så fick ja å min andra halva hämta Gölfen efter jobbet... Å då gick de bra iaf!!!
Sen va ja ledig måndagen vaknade å min kärlek va ledig oxå eftersom han åker snart så fick vi en hel dag ihop denna vecka iaf.. Men de värsta va ju att ja hade glömt en del av mitt smink hos pullan, då kom ju den inte så glada Jag fram, speciellt på morgonsqvisten är ja inte så mysig att j*vlas med, då är ja inte så poppis hos mig sjheller kan ja säga... men de ordna sig iaf å sen fick ja middag på kvällen å sen blev de mys med film å varann <3


Sleep Tight everyone!

1 kommentar: