tisdag 16 mars 2010

My Day..

Idag vakna ja ganska sent av mess från min älskling :) drog mig ganska länge haha sen va de på med myskläder å prommis till fraida för väckning :P Gav henne ett koppel å så fick hon traska med hem :) fixa oss lite å ja dammsög å torka lite golv de måste ju göras ganska ofta med två hundar lixom å ja vill ju de ska lukta gott när älskling kommer hem, sen skulle hon på möte så ja drog mig en sväng på stan å ja skulle INTE GT ja gott folk ja skulle INTE dit... men en sväng blev de å lite kläder rikare blev ja hade ju fullt rabatt kort oxå å lycklig i själen efter att två TUNGA skulder nu e HELT borta!!!! Ja jag kan inte beskriva känslan av frihet... Nu är de fritt fram för träning av träna göra barn ;) haha
BTW hittade denna Grymt sköna skjorta å skit läcker grön ser ljus ut på bilden men den är verkligen ödlegrön skit snygg!!!


Va tror ni om den här är den FIN lr är den INTE de ja kan inte bestämma mig..
Kollat på den flera ggr men svårt.. hade ju vela haft den djurmönstrade men den tog slut ganska fort finns ju många fjortisar i stan haha :P



Köpte oxå en ny bodylotion ja e ju sjukt såld på bodylotions H&M egna luktar nästan godis :) och en massage "spindel" lr va man kallar de blir mycket "massage" hos Rask/Berglund innan John Blund ;P
Ja så den kan ja rekomendera nu kommer lite bilder på MIG å mig nya tröja, sen måste ja börja med maten för hjärtat kommer snart hem!! Spaghetti med ost å skinksås har längtat efter de några dagar nu :P

Fredriks dammiga spegel :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar