söndag 28 mars 2010

Kär....

Ja gott folk... mycket har hänt dom senaste dagarna.. ja har jobbat Packat ner hela köket i lådor å nu kanske ja får nyckeln imorn till nya lägenheten :D Guud så skönt d ska bli!! har varit med min fru Fraida nästan hela helgen å myyyyyst kollat på film å bara tagit de lungt har oxå tagit ett stort steg i mitt sluta röka problem så nu har ja inte rökt en cigg på 2 hela dagar :P Känner mig GRYMT impad av mig sj kan ja säga...

Idag har ja varit å hälsat på moster å deras nya lilla valp Beylis :) SJUKT söt...


Han tyckte om att tussa på mitt hår :P






Ja ni ser ju själva vem vill INTE ha denna underbara lilla Gremling ;) Nu ska ja å min fru kolla på film efter att hon bjudit mig på middag :P har oxå varit till min lilla mormor idag å fikat längesen ja va där kändes de som.. MIN bästaste lilla mormor!!

GUD va ja längtar efter min älskling nu vill ha han nära mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar