tisdag 30 mars 2010

Saknar.......

Gud va ja saknar mitt hjärta nu... Vill lixom krypa ner under täcket å hitta min älskling!!! jobbigt att inte prata med varann när man vill känns så långt borta!!! Idag har ja jobbat å donat å Frun har haft små grisarna mina å ni får säga va ni vill men dom kommer alltid va mina små grisar...
Gud så små dom va :P
Knubbig redan då ;)
Å shelby på kudden som vanligt :P
Ja nu har ja bäddat ner mig i fridas soffa ska sova här tänkte ja farta oxå på statioil en sväng för frulle handling Nudlar å mjölk :D haha å en loka som kvällsgötta :P päron krusbär något att rekomendera kan ja säga... På onsdag ska ja å frun farta oss till sundsvall hade vi planerat å kika in lite saker å nu hoppas ja verkligen på att ja får nyckeln imorn så va kan börja måla... :D

Önskar bara att mitt hjärta oxå va nära mig men jobba måste man å ja får forsätta längta tills han kommer hem till mig igen å då hoppas ja att ja fått ordning på lägenheten vore kul att ha mysigt å fint när han kommer hem!!!

ÄLSKAR DIG JENS!!!

Natti natti världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar