onsdag 21 april 2010

Longtimenosee!!

Hello my friends!!! Ja ar haft fullt upp kan ja säga å har så mycket att skriva men kan inte för tillfället... ;P hihi men snart :) Min älskling har varit hemma nu i 3 dagar å de känns grymt mysigt ;P ikväll är han ute on the böcks så då passar ja på att skriva några rader å tvätta lite av hjärtats arbetskläder.. Själv så börjar man kl tio imorn så ja tänkte snart lägga mig... BTW så har ja köpt en tv :) lr fått den av min bästaste LillM en 40¨ Samsung jätte fin så nu blire mycket film å mys i soffan :) å d ska ni veta att nu har Hanna montana tvättat klädseln till soffan haha så nu luktar den såååå gott å är ren från ¨valp¨ lukt :P för dom e ju stora fisar nu :)


Lite soligt :)



Idag har ja varit på stan med Min Jessica känns som de va ett tag sen så va hade lite att hinna ikapp om ja säger så ;) så de blir nog en sväng till i helgen... Vi fikade glodde lite i butiker å prata prata å prata lite till :D brrra för oss!!! Sen va de jobb för mig igen.. men nu ligger ja i soffan med mina älsklingar å funderar skarpt på att lägga mig i sängen.. Älskling kommer nog inte hem än på ett tag... ska bli skönt att krypa ner fryser lite å kommer nog somna på 2 röda!!!

HÖRES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar