fredag 2 april 2010

MÅLA!!

Ja ni allihopa där ute idag har ja å min nuvarande sambo/fru målat klart taket i min nya lya... Det va ju inte de roligaste ja gjort i mitt liv med det gick de oxå.. Imorn blir de nog fortsättning i den mån ja hinner å orkar!! Shelby har fått en hemma gjord trosa haha :P för ja tappade bort den hon hade (fast hitta den senare) är helt slut nu kan ja säga å imorn blire jobb så nu snart blir de en liten dusch å somna framför en film...

Det är SÅÅÅÅ SJUKT PINSAMT!!!!

Men Vissa människor förstår verkligen INGENTING å ser f*n inte hur sjukt dom beter sig å ja hoppas verkligen alla dessa människor blir lyckliga någon gång men först kanske man borde inse att man bara lever en gång varför då slösa tid på skit å bete sig som ja jag vet inte vad!! Man kan inte lära sig av sina misstag i "nästa" liv om ja säger så....

Men nu skiter vi e de för ja ryser bara när ja tänker på d... Ingen som ska till sundsvall någon i sinom tid som har lust att lämna tillbaka en tv bänk på IKEA åt mig??? Köpte en som matchade soffbordet men den fick inte plats :( men nya tallrikar å grejer har ja köpt å de e ja väldigt nöjd me hoppas min älskling oxå blir de ;) hihi



ÄLSKAR DIG JENS!!!
KYSSAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar