måndag 5 april 2010

Mysdag...

Vaknade ganska tidigt idag ovanligt tidigt tänkte göra mig klar för målning hela dagen men kände min sjukt trött... Gick prommis med hundarna å kika in hos Pullan som nu har flyttat in till centrum i igge :P jätte fin lägenhet... Fick mig grym kycklingsoppa å saft som frunch :) bra för min hungriga mage!!!! Sen blev de kaffe å bulle sen va ja i koma! sen kom de folk på fika å ja gick en sväng till med S&L å Takida å Magda, sen blev de koma i soffan igen å mer mat å fik sen fastna ja å Pullan framför hundcoachen som hon hade lånat av magda HELA 7 avsnitt gick vi igenom han e ju grym :P ja när kl va ca fem så kände ja att de va dags för att fara skulle till lilla mormor på påskmat oxå :D lilla mormor som donar å fixar med allt bästaste mormor i världen!! sen blev de till lägenheten å sparmåla gjorde hela vardagsrummet kul å måla :) men hellst hade ja legat kvar i soffan hos mormor å sovit en stund men men igentligen är de ju inte så stor brådska med målandet men skönt att få de klart den 15 ska pappa hjälpa mig flytta å då vill ja att de ska vara klart :)

Mamma å barn myser i soffan :D
Lexus å Takida :)
Mammas Fina Prins!
Å Mammas Stor Tjej!


Pratade just med MIN ÄLSKLING å han kommer hem i helgen :) å är hemma veckan sen åker han igen fast typ 5 dagar sen kommer han hem igen typ 2 veckor... GISSA vem som är lyckligast i världen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar