söndag 25 april 2010

Söndag :P

Idag har ja varit på kalas min Plast moster fyllde år så de blev morgon prommis såklart med mina älsklingar blev en ganska otrevlig prommis efter halva vägen med tanke på att smarta Hanna montana hade sina NYA tyg skor å eftersom ja ALLTID får skavsår av nya skor på höger fot så va de kanske inte den bästaste ide´n att börja med att gå prommis i dom... NEJ!!! Men men gick gjorde ja å kom ju båda fram å hem så :P fick mat å fika grymt god fläsfile´ gryta SJUKT god dom flesta åt ris till men ja fick pärer ;P äter ju ganska ofta ris ändå så vill gärna ha pärer på hemma plan :) sen gick vi prommis igen för de har ju varit GRYMT underbart väder idag så när man väl är ute vill man ju inte gå in igen... sen farta ja å mamma till min ändra moster för att kolla på lillagris valpen haha :) å se om han vuxit något å de hade han inte mycket men lite :) haha han e ju sååå söt å de tyckte lexus oxå :D haha fast konstigt nog inte shelby... hm, de måste vi ordna till känner ja direkt!! Sen handla ja lite på MAXI med mamma sen har ja bara varit hemma skönt kokat pot har ja tillåmed gjort så ja kan steka den imorn :P GÖTTANS nu ligger ja bara å slappar i soffan helt slut ska snart lägga mig i sängen efter ja väckt Jessie som ligger å "sover" i andra änden av soffan haha :) vi har druckit te å ätit glass...

SAKNAR min älskling men snart är han hemma igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar