tisdag 25 maj 2010

Min dag :D

Idag klev ja upp å såg ut som h*vete i håret, ja Hanna Montana gör de när hon somnar med blött hår ni som vet vet :/ lixom men ni andra som inte sett så kan ja ärligt säga att ja skulle inte vilja vakna med mig sj då Haha :D å tycker synd om era få stackare som fått uppleva de.. men men min älskling drog ju inte men han vela nog inte pussa så mycket på mig Haha!!! Men de gick att fixa till sen så blev de lunch med Jessie å sen farta ja å dona lite köpte mat å S&L å var till kliniken med Lexus för han har fått konstiga utslag på halsen vet inte va de kan vara bara de inte är nå allvarligt ska dit på torsdag hon titta på de å tyckte ja skulle kolla upp va det var... så får väl se då då...
sen rände ja lite på stan med Kristin :) köpte hårsnoddar ett hårband å en jätte fin klänning/tröja på Gina.. sen var ja på coop å handla mat å en GRAVID tidning hihi :P kul.. Har oxå vunnit lite fina gravid kläder på tradera kostar typ 50 kr så de spelar ju ingen roll om ja inte kan ha dom heller :) Å nu har ja lagat mat å mitt hjärta som varit å fiskat va ja vet typ hela dagen så nu väntar korvstroganoff å ris på spisen... GÖTTANS :D

Har ju oxå skickat efter en grej som ja tyckte va sååååå söt så ja kunde inte låta bli :P
Värsta söta tiger lixom :D fast ja tog lite större stl för inge kul med så söta kläder som h*n kan ha 1 månad....

KÄRLEK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar