tisdag 18 maj 2010

This is it...

Ja idag har ja jobbat i detta fortfarande underbara väder :) man blir ju så lycklig i själen.. Världens bästa Mamma har varit ut med S&L idag å dom kom förbi på jobbet å drack lite vatten... Mina små älsklingar sen kom Jessie med dom när ja sluta så tog vi en sen UTE fika alla fyra å en liten prommis hem sen... Skönt när de är varmt ute vid kl tio på kvällen längtar tills sommaren verkligen är här... Sen hämta vi bilen å tog oss en raggar runda innan vi sa godnatt :) Tack mina fina vänner för att ni hjälper mig Frida å Jessie å världens bästa mamma :)

Längtar som satan efter min älskling nu men får bara ta å vänta, ju mer speciellt när han kommer hem mitt hjärta!!!

Igår var ja ledig :D å var ute med S&L i solskenet sen var ja till mamma å åt lunch med lillesyster å mamsen känns lixom mysigt å komma å äta hos mamma HEMMA lixom längtar tills ja oxå har en fin stor ljus lägenhet med ÖPPNA fönster å riktigt kök å min EGEN lilla familj de kommer göra mig HEL.... Jens gör mig HEL i hjärtat!! du betyder ALLT...

Konstigt är de iaf man brukar väl äta mer när man är gravid lr? Alltså när ja blir hungrig så blir ja hungrig som aldrig förr men när ja äter blir ja mätt på en halv vanlig portion inte för att ja klagar men ändå :) Iaf så va jag hos Pullan igår först va vi å fika på skutan sen var ja så grym sugen på varma mackor med champinjon stuvning så farta vi hem till pullan å fixa de Yummy va de... jolma framför tvn å bara myste...
Nä nu ska ja lägga mig imorn e en ny dag med sol hoppas ja...

Natt natt saknar dig älskling.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar