lördag 19 juni 2010

50%

Hello :)

Igår efter jobbet hade vi myskväll/dildoparty :) kom ganska sent ja men hann med fika å prat å MASSA oljor å fina "sköna" leksaker ;) haha de var jag, kristin, Ulla å helena å ja tror inte helena å kristin kom hem förens 3 tiden haha :P sj sov ja över å kollade igenom mina köp haha de blev en del kan ja säga både till mig å min älskling hoppas han blir nöjd ;P

Sen åt vi lite frulle å ja farta å hämta fröken lager för att dra på babyproffsen för de var 50% på allt... Ja de ni jag köpte en nässug, en badtermometer, gravidkudde som en kroppskudde man kan ha fast man inte är gravid oxå :) en bad"ställning", små nappar :) Dr.Browns nappflaskor för anti kolik å gaser imagen, en snuttefilt en liten skallra, mini nagelkit, En BröstPump som inte va billig, och en nalle att ha i sängen.. sen kommer ja inte ihåg mer men de blev en del :) KUL

nu ska ja nog farta till ulla igen å sova där skönt lixom :)

ÄLSKAR MIN JENS <3

Byeeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar