onsdag 2 juni 2010

KÄRLEK!!

Gud har massa bilder ja vill lägga in men varje gång ja ska försöka lägga in dom så hänger sig datorn :/ blir såååå F.........

Men men får ta de då när min gamla dator har en bra dag, Ville bara säga att vi fortfarande letar lägenhet om de är någon som dom ligger å lurar på lr vet av någon som ska flytta... HÖR AV ER SNÄLLA... Hm ja igår va ja ledig flaxa runt å dona mest hela dagen sen blev de bio på kvällen med Helena :) SexAndTheCity 2 Kul sen farta vi runt å hade lite GirlTime för oss själva Mys....

Å bara så ni vet alla där ute så ÄLSKAR ja min älskling Jens du är de bästa för mig du gör mig LYCKLIG å magen växer :P undrar vem som ligger där lixom Längtas.....
Fick min Bola idag den va såååå söt med babyfötter på snart så kan ja börja ha den på magen :)

Imorn är de jobb å förhoppningsvis kanske en fika med Miss Lager... <3

SLEEP TIGHT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar