lördag 5 juni 2010

Sooooool

Dagens Outfit :) å mitt nya fina halsband, kan ju säga att tuttarna inte längre får plats i mina bikinis längre haha :P de enda tecknet på att ja är Gravid :D

Japp idaghar de varit sol HELA dagen å jag har varit ute nästan hela tiden så himla skönt :) Jessie ringde å fick mig upp ur sängen sen kom hon över å vi åt frulle tillsammans haha :) hon hade med sig liten massäck lixom :P sen var ja till mormor en sväng å satte in annons på min lägenhet å har redan fått svar.. hoppas de går bra med allt nu å inge krångel de orkar ja inte :(

Iaf så farta vi till forsa å Mårten å hans söta ungar å vi var ute med hundarna å lekte i lekparken :) å åt Glass i solen!!! YummY!!! Sen åkte ja å Jessie å åt pizza i stan å fortsatte å va i solen sååå underbart.... efter de blev de en till sväng till mormor å nu är ja hemma å ska kanske fixa håret om ja orkar imorn är de lite extra jobb eftersom vi stänger över midsommar så ja missar några dagar..
Undra när min älskling kommer hem igen...

Hm nä nu orkar ja inte skriva mer
BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar