tisdag 20 juli 2010

ÄNTLIGEN!!

Har jag hittat mina skor som ja letat ÖVERALLT för... har nämligen provat ett par svart och lila men finns ingenstans i min stl och JA jag har kollat varenda sida på nätet tro mig.. men de finns bara andra sorter å de vill ja inte ha men nu har ja hittat fanns tyvärr då bara i svart å vinröd men när ja fick dom så är SJUKT fina :) 
Ja ni ser ju själva ;) 


Ja, idag har ja varit på stan å fikat med Jessica och Neo :) kollat på bäbis saker å inhandlat lite bas baby kläder... känns som de ändå är en bra investering.. å de finns ju sjukt mycket fint... vi har babblat å trippat omkring sen tog ja å Lexus en prommis till mormor för lite kålsoppa å ost macka ;P MMMM göttans.. Men nu tänker vi dra till igge för att spendera natten hos miss Lager för jag ska vara med Thompen en sväng på morgonqvisten :D 

Bye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar