måndag 26 juli 2010

Mycket på G

Idag har ja å Fröken Lager ränt lite på stan å ja har handlat lite små strumpor å grejs :) Sen va ja å åt lite mat med Jessica var tusen år sen kändes de som måste ta å uppdatera oss mera tycker ja :) men så blir det när man är kär å galen ;) hihi

Har BTW varit med om världens "äckligaste" natt å har ja någonsin tvivlat på spöken kan ja ju säga att de finns inte längre nå som hellst tvivel på att dom existerar..... Å ja lovar dig har man hund å någon visar sig så LOVAR ja att ni kommer märka de speciellt om man har en hund som är lite nervklen men bra det att han inte sprang runt å skällde.. ja orkar inte berätta de här men ni som pratar med mig dagligen kommer få höra de I promise... Not Funny...

Nu har jag å helena, lexus å rizzla varit på prommis å kaffe+glass paus på skutan :) å då kom Nellpan å gjorde oss sällskap på en sväng på hemköp å sen hem till mig på mer kaffe å kvällsfika :P Men nu e ja all alone again å jag saknar min man <3

Har oxå inhandlat 2 nya kuddar till soffan lite städsaker till flytten å an tröja till mig sj för 50 kr :D Hämtade oxå ut 2 paket som ja typ skickat efter för flera månader sen som bikinis å dyl så de packa ja ihop å skicka tillbaka alltihop på samma gång som ja hämtat ut de synd bara att man måste ligga ute med pengarna till returerna kommit in men sen får ja ju tillbaka de skönt :)

Har hittat min babysitter som ja ska köpa oxå finns på jysk nyaste färgen men hör i hudik så är dom inte så uppdaterad tyvärr så dom har bara de gamla färgen hoppas på att den finns i sundsvall imorn har bytt bort min jobb dag bara för att få åka dit med mamma å mormor å min lilla syster :) de ska bli kul kika lite på ikea å sånt lite planering innan flytten :)

This is it :D NICE HUH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar