torsdag 29 juli 2010

Tok..

Ja det har bara varit tok med mitt bank konto å överföringar å skit tappar lusten till allt när de ska vara så krångligt jämt.... :( men men hoppas att det är som ja tror annars blir ja grymt deppig.. Idag har ja jobbat iaf å haft mellan tid så då var ja till mormor fack lite lunch å fixa adress ändring skönt.. nu är det bara fortum som ska flyttas så är de klart, jens fixade med tv å allt de underbart med en karl som fixar <3<3<3 Han är den bästa jag har å jag älskar han över allt hoppas han kommer hem till mig snart innan ja längtar ihjäl mig...

Mammas Lexusen <3


BTW så har ja inte färgat håret en gång sen ja blev gravid jo kanske en gång men de ja ska komma fram till är att min utväxt knappt syns när ja har denna mörka hårfärg de betyder alltså att ja är ingen blondie och inte råttis :D det känns ganska bra faktiskt men tror ja ska slänga i en toning snart för att få i lite lyster ;) hihi
nä nu ska ja nog hoppa i säng...jobb imorn å sen kanske ja fartar till pullan :) hon har nämligen spelat in Livet på BB åt mig :D snällt lixom....


Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar