tisdag 20 juli 2010

Workday!

Idag har ja jobbat som ni vet eftersom ja gjorde ett litet morgon inlägg oxå imorse :P Helena kom ju å drack lite kaffe med mig, Lilla Lexus har fått vara med Moster Helena idag de är bra för han de :D nu ligger han som en klubbad säl å snarkar mammas finaste.. Känns tomt utan Shelby ska ni veta men ja vet att hon har det bra Finaste lill tjejen <3

Har nyss kommite hem från att ha hämtat lexus i igge, myser nu i min soffa å längtar efter min älskling men ja kan inte börja tänka på de nu för då tar de bara dubbel så lång tid innan han kommer hem till mig igen... 
Även att lars klättrade i träd ikväll haha :P för att få ner lilla kissen som satt å jama som en galning i trädet utanför helena...Men lite udda metoder kom han ner iaf ;) hel å utan en skråma men ja kan lova de såg roligt ut :) hihi 

Har köpt lite saker till min lilla (prins) oxå ja lite bilder på "lite" av dom saker ja inhandlat ;P 

Tag 3 bet för 2 :D tog en body å 2par mys byxor.. 2 dregglisar med stjärnor på och en bad cape :) 



En liten ko jamas :)


Ett par jeans med "röv" spänne hur snygg som hellst ;) å ett par mysisar med skinn detaljer jätte mjuka....

 

Idag blev de oxå bestämt att vi flyttar i mitten av nästa månad å ja lääääängtar sjukt mycket det kommer bli så UNDERBART... :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar