lördag 28 augusti 2010

Hej

Ja Mr Weird som ja beskrev i tidigare inlägg, han lämnade lappar åt mig å Lisse på jobbet om någon förklaring om Loka citron vatten :/ typ som han skrivit sj under tiden som han ätit förrätt... Och en lapp om att han inte var Maffia men att de han var inte va hemligt utan de kostade mycket pengar för dom rika men gratis för kompisar.. Ja ni hör ju själva VAD HANDLAR DE OM??? Vuxen karl lixom som satt å skrev dessa underliga lappar till oss som han märkte med "Hemligheter" fast de inte igentligen va de vi skulle visa dom för dom vi träffa typ... HM? Undra va som hände i hans huvud lixom å han fattade inte att vi stängde så va fick stå där 30 min extra innan vi fick gå hem.. Lovely NOT.. Han undrade oxå va vi gjorde i hudik eftersom alla hotell rum va bokade fanns bara ett enda på Temperance å det va "en jävla tur" Ja inte vet ja va vi gör.. Han fråga oxå om dom var religösa där på temperance Hur ska JAG veta d om ja får fråga...? Han bara fortsatte å prata tok å sa att han av läkare å jobbade i västerås OCH att han hade en vän här i hudiksvall som var Psykiatriker!!!! Hm snarare att han VAR hans läkare då... Sen ställer han sig breve mina vänner Helena å Kristin som väntar på att få hämta mig å säger att han kände sig så ensam där borta så han vela stå med oss WTF???? Å berättar att han inte har någon telefon lr dator fast han tidigare sagt till lisse att han brukade sitta vid datorn när hans "tjej" gått å lagt sig.. Men då vände han å sa att han kolla internet på sitt jobb?? Å informerade om att jägare dom kommuniserade med Com Radios.. Va svarar man då vi är väl inga dagisbarn eller?? + att han frågade om vi vela hjälpa han dricka upp vinet han hade kvar. Ja jag säger bara d va gör man..... Han kunde ju varit farlig!! Kanske rymt från någonstans va vet ja...

Idag iaf så tänkte ja sova ut å det var så skönt att vakna å göra sig iordning i sin eget takt å inte ha någon tid att passa annars har ja alltid något planerat... Fixade mig å gick prommis med Lexusen <3 sen gick vi till mormor å fick lite kaffe å kollade in mina nya sängkläder ja beställt ja måste ju fylla på de förrådet nu när vi har ny fin säng VÅRAN egen säng som INGEN annan sovit i :) Jätte fint va de... Slog en signal till bredbandsbolaget oxå för lite fix.. Sen gick ja hem med grisen å tog en runda på stan hade 100Kr rabatt check på H&M så ja inhandlade ett litte å en tröja skönt men lite tunnare långärmade tröjor å som är lite lösare över magen lixom :) Fick oxå mina mamma jeans ja beställt igår ja beställt kläder har ja gjort för att de finns inte 1 ENDA mamma kläders affär istan jo en liten med typ bas kläder.. Så ja har beställt mamma jeans som var för stora :( trodde ja skulle bli mycket större ja tydligen Hm! men men fick skicka tillbaka å vänta på bytet då tråkigt nr man väntat på något sen får man vänta ännu längre.. Men men... Hann med en fika med Bästaste Helena oxå :) lixom längtar tills vi kan ta oss någon god cider å dra å dansa igen.. sjukt KUL måste man få ha ibland även om man blir Mamma :) ja jag ska lixom bli en MAMMA <3 Häftigt...
Sen gick ja på hemköp å sen hem till grisen :) lagade lite mat åt mig sj Bldpudding :) som ska vara kanon när man e Pregnant så ja gillar de så varför inte... Plockade undan, vattna blommor gav den ena lite extra kärlek för ja tror han frusit lite vid mitt öppna fönster ;) men nu ser han ut att må bra igen.. Dammsög, diska (som alla dagar) damma bädda sängen vädra sängkläder å filtar ja Städa helt enkelt :D Skulle tvätta men tyvärr upptaget i helgen så de får bli tisdags göra :)

Tänkte göra naglar oxå känner att de kan bli lite roligt faktiskt har bara varit less på de nu ett tag men har man haft naglar i 5 år tycker man inte de är så speciellt längre Även att de är mer speciellt å SKÖNT att gå å göra dom men ja har ju egna saker nu å har gjort på mig sj ett tag men de är ingen hobby ja sysslar med gör det för MIG å fär att JAG tycker de är snyggt :) men de är inget ja gillar att sitta å göra på andra som en sysselsättning bara för mitt eget intresse... annars har ja gått till Linda som gör Jätte fina naglar BOKA TID kolla in hennes blogg å kontakta om ni vill ha mer info :)

Men orkade inte börja ikväll tror ja gör imorn ist :) Har legat i soffan å bara tagit de lungt skönt det oxå å varit ute med grisen såklart :) Har nyss Kollat på en skräck/komedi om jätte spindlar vilket INTE var någon höjdare med tanke på att ja HATAR spindlar men vår boxer har inte kommit än så finns inte så mycket att välja på faktiskt... Nä ska lägga ut lite bilder oxå :)

Min nya MUST HAVE ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar