lördag 21 augusti 2010

Jahopp

I torsdags va ja hos Pullan en sväng å hälsade på måsta ju kolla in lilla wilde <3 han e ju såååååå söt å sååååå liten de går inte att beskriva om man inte ser han i verkligenheten... man tror att armar å ben ska gå av när man håller i han :) eftersom mamman höll på att fixa med håret fick ja ge han lite mat i liten flaska ååå så söt :) trodde lixom hans lilla nacke skulle gå av när man skulle ge han flaskan haha men smaskade på gjorde han å lixom slumra av mellan varven <3 lilla hjärta ja måste då säga att nå större än att få en liten bäbis, sitt barn i famnen sjuk känsla jag blir ju helt känslad av att sitta med lilla wilde man vill inte lämna ifrån sig :) ååå han luktar så mumsigt...
 
Så glad för dig skull Helena att allt gick bra å att lilla fisen nu äntligen finns till och mår bra <3<3

Nu väntar ja på min skjuts ska få alldeles egen skjuts till jobbet idag ;) Mallan kommer å hämtar upp mig hon tycker väl ja e så smal så ja inte behöver gå mer ;) haha ja jobb väntar hela dagen iaf lika som igår.. älskling va ut igår så han e ganska utslagen idag frågade om han kunde sova på soffan när han kom hem igår för ni som vet hur de är att sova med någon som tror han är på "fångarna på fortet" varje natt förstår nog att de blir hundra ggr värre när han druckit å de gjorde han min älskling för min skull han är DEN BÄSTA å han gör mig LYCKLIG <3

bye bye

1 kommentar: