måndag 23 augusti 2010

LovelyDay

Ja Bossen kom å hämta upp mig å vi tog oss en lunch på stan för att fylla i havandeskaps pappren, fikade lite å sen var vi å farta med barnvagnar på albins haha otroligt mycket utrymme där speciellt om ALLA använde höger regeln ;) HAHA :D Fixade lite å köpte mig en bilbarnstol :) ååå så fin en Acta Graco den som typ dom flesta har tror ja...
Snygg va???

Sen var vi på försäkringskassan å lämna in pappren verkade inte som hon kolla så himla noga fast vi gick dit för att VETA att vi fyllt i ALLT som ska fyllas i för kunde ta upp till 30 dagar innan man fick svar å de är typ 40 dagar kvar :/ så ja hoppas hon sa rätt annars kommer ja skylla på Tanten på försökringskassan de ska ni ha klart för er....
Sen skjutsa hon mig för att köpa mat åt lilla Lexusen och hämta ut gardinerna till sovrummet :D hade ju bara ett "par" av dom för där ja bodde när ja hade dom va de bara ett fönster i vardagsrummet men som tur va fanns dom kvar å ja fick 40% på dom KANON lixom :)

Sen åkte ja hem med alla mina saker å travade iväg till mormor för lite fika å prommis med Lexus men då var dom på G på stan så ja travade vidare hem å sen gick ja oxå på stan å mötte upp dom på MQ där ja inhandlade en jätte fin Hallonröd tröja för 49kr som har kostat 249 kr Brrrra för mig + en jätte fin randig med Liten puff ärm Grymt fin på :) nog för att ja e tjockis nu men kommer nog vara fin sen oxå...


Sen mötte ja upp Kristin å Teya för en mysig fika på Jambo :) i solen.. Efter de bar det av hemåt å Lexus och Teya fick leka lite sprang som tokar fram å tillbaka helt galna men kul att titta på <3


Ja känns som ja har tagit bra tillvara på min lediga dag denna vecka :) Nöjd kännee ja mig OCH att min Fröken Lager kom på kvällsfika tycker ja e myyycket mysigt <3<3<3

Tuffing Rizzel <3
Lite soffmys är aldrig fel...

Å så duktig ja varit att tagit bilder på nästan hela min dag :) Kul för er som är nyfikna. Å BTW ja Älskar vår nya lägenhet :D

Natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar