måndag 30 augusti 2010

Nails

ja igår tog ja å gjorde mig svarta naglar alltså svart fransk om ni förstår va ja menar :) blev ganska bra faktiskt lite ovant men ja vänjer mig :) skulle vilja lägga ut bild men de går bara inte att att ta närbilder me min kamera syns lixom inte va de är :( men ska försöka... Har sovit hos Fröken Lager inatt för att ja hade lille thompen men hon slutade tidigt så han hann inte vakna innan mamman kom hem... Tog vi oss lite frulle sen fick hon farta mig på jobbet.. Sen har ja jobbat hela dagen men de går faktiskt bra än så länge har ju lite problem i ena benet men Thats it!! Ja jag är glad att ja kan jobba än utan större problem får ju förhoppningsvis havandeskap från 3 okt så å får ja vara hemma har ju ganska krångligt jobb med magen i vädret å sen kan ja ju inte bära allt vi gör längre heller.. Skönt va det att hon singde mig från försäkringskassan idag å frågade om en sak ja glömt fylla i hon va jätte trevlig å fyllde i de åt mig annars brukar dom ju vara sten hård på att skicka ut nya papper å de ska fyllas i av mig lixom... Men hon fixa de å sa att hon skulle behandla de så fort de var klart SKÖNT för dom sa att de kunde ta upp till 30 dagar!!!! Å de har ja inte direkt tid med.. då är de ju typ 3 okt redan men men va gör man kan ju inte göra annat än vänta nu kan ju ändra tusen saker till tyvärr har ju inte så bra erfarenhet av F kassan direkt... 

Har oxå bet ALLT å lite till som ska bet nu å de känns grymt skönt :) Och att ja fått ihop lite sparande till fina vagnen :) hihi så livet känns grymt för tillfället ska ni veta... Nu saknas bara en kombi bil men de hinner vi med inte så att vi behöver den dyraste bor ju lixom i centrum typ men så man kan åka såklart kommer ju vara ledig en del så skönt om man kan röra sig på egen hand utan att behöva tigga skjuts... 

Men men nu ska ja hoppa i badet å sen gosas med min Lexus <3

Hörs Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar