onsdag 11 augusti 2010

Ny BH

Detta är mina nyinköpta AMNINGSBHar :D ja har nu äntligen köpt nya som mina nya boobisar får plats i.. Underbart å de är ju ingen ide ja köper nya vanliga eftersom ja ska köpa nya sen igen då för de underlättar nog ganska bra att ha amningsbhs :) min egen teori... Å dom är ju skit snygga ser ju nästan inte att de är såna Lindex hade klart snyggaste dom på kappahl fick man strut tuttar i med dessa var grymma :) å nöjd är jag.. nu fattas bara en svart SVAR: JA klart man måste ha en svart ja köpte vit å rosa idag för de inte fanns nå svarta i min stl å den rosa spetsen är utan byglar å stoppning överhuvudtaget så den kan ja ju ha på nätteran oxå om de så krävs :) å den vita är utan bygel men med lite vaddering lixom som en T-shirt BH :D men visst va dom fina....





Nu har ja å lexus ätit kvällsfika å ja har tagit mig en dusch å masserat magen lite :) nu tror ja de blir lite te å sen sängen imorn är de jobb igen sen kommer min älskling hem på fredag åååå ja längtar sen bär de av till STRANDGATAN wiiiihhhooooo :D


Bara ett litet tips Yoggi DRÖM är den bästaste yoghurten EVER har ätit den sen ja va liten å den är fort underbart YUMMY ;P TRY IT.... Mjölkkola, vanilj eller smultron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar