tisdag 28 september 2010

Graviditeten...

Ja nu kommer de känslan att vara gravid... Låter ju sjukt det ja kommer skriva å sen ändå lovorda de å säga att det är en underbar känsla men de är så sjukt mycket känslor å saker som händer med kroppen så ja förstår verkligen om killarna tycker sina tjejer blivit monster men om ni bara kunde sätta er in i känslan så skulle de inte vara svårt att förstå för även om de är jobbigt å skit ibland så är de underbart :D ja jag vet skit skumt....

Ja jag har ju inte haft så mycket av det jobbiga i min graviditet inge illamående lr kräkts lr nå sånt har mest inte känt nå mer en liten kittlande känsla i magen, å ömmande bröst å det är lite från å till.... Men mer känslig har ja varit inte så mycket nu på slutet men i början grina för VAD som hellst å typ till alla filmer ja såg å ja i princip allt lite sorgligt lr jobbigt, å då e ja ganska blödig i vanliga fall oxå :P
Men när veckorna går så händer de saker, Det blir trångt man blir andfådd för minsta lilla å då menar ja minsta lilla bara jag böjer mig ner så måste ja ta ett djupt andetag efteråt, sen om ja sätter mig å ner fort så inte baby får plats typ så får ja upp det ja åt lr drack senast i halsen Inte så mysigt å lika om ja ligger på ena sidan blir de likadant... sen har jag haft problem med myror i ena benet men de kan vara foglossning har ja hört å då kan ja säga att ja har en MILD sådan så ja LIDER verkligen me dom som har hemsk foglossning... Inte haft nå sug efter nå speciellt kanske veckovis i början men inget nu... bara att ja äter lite men ofta.. å när ja är inne i en "växt" vecka så känns de kan ja säga då tror man att magen ska slitas itu :( å jag äter järntabletter så ni som vet va det innebär vet oxå att de kan ställa till en del i magen å de har ja haft problem med men har fixat lösningar på de så inget ja lider av ändå :) sen smörjer ju jag magen varje kväll tror de har att göra med hormoner om man får bristningar lr inte men smörjer ändå kan ju inte bli till de värre men än så länge har ja ingen bristning men de kan ju komma nu sista veckorna... peppar peppar... sen är de jobbigt med kläder ja tycker ja ser ut som en valross i allt men älskling tycker ja e fin i allt ;) så de gör inget va ja tycker igentligen... Hihi :P sen har ja haft lite krångel med hjärtklappning å de är jobbigt får lixom andas djupt å ta de lungt för att de ska lugna ner sig.. Lite jobbigt oxå att sitta för de är trångt nu men ALLT är värt de å ja ska INTE säga att ja har haft lr har en jobbig graviditet för det har ja inte nu väntar bara förlossningen som närmar sig med STORM STEG.... :D

ja då har ja beskrivit lite av hur ja känner å har känt dom senaste månaderna :) men nu tror ja att ja ska ta mig nå att äta sen blir de en sväng med Lexus <3

Saknar min älskling <3

LOVE

1 kommentar:

  1. mkt rolig läsning. Alla är så olika. Du har haft tur. Trodde alla mådde dåligt men där hade jag fel. Tur du =)

    SvaraRadera