tisdag 28 september 2010

Tisdag idag..

Idag har ja varit med mamma för hon skulle pierca läppen :) Lika som jag å hon vela inte åka själv... Kul vilken häftig mamma ja har ;) hihi själv så är hon orolig att folk ska tycka hon e knäpp men ja tycker det blev fint å klart man ska göra det man vill å tycker e fint... Sen var vi på intersport en sväng å kolla på jackor vet inte hur ja ska göra i vinter men känns ju inte så motiverad till att köpa en mamma vinter jacka direkt är ju bara 2 mån kvar å än är det inge snö så känns så onödigt får klämma i mig i det ja har å kanske köpa mig en fin jacka sen efter han kommit ut :D

Sen la ja undan ett par svarta björn borg skor som jag nog ska hämta ut imorn hittade rabatt hemma oxå
så de blir bra har inte ett enda par svarta skor tänkte köpa converse men dom här är varmare å de är fleece inuti dom så känns som ett bättre köp trött på att alltid ha vita skor lr färgade skor lr några med vitt på vill ha ett par hel svarta som ja kan ha till allt...Ja har försökt hitta en bild på nätet på dom men de existerar tyvärr inte... :(

Ja  nu är det idol så hörs om en stund ska ja berätta HUR de känns att vara gravid tänkte ja :) eftersom de är MIN blogg så skriver ja ju vad ja vill om va ja vill så är de ingen som vill läsa om de så låt bli bara :) bra va!!! Å det är inget gnäll lr klagande bara fakta på HUR JAG känner denna tid så andra kanske kan få en inblick lr förståelse för varför man gör som man gör ibland å varför man inte vill göra vissa saker :)

Later....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar