måndag 11 oktober 2010

Fint höst väder :)

Idag kan ja ju dra på en rad typ :) Älskling åkte som ni vet tidigt imorse typ kl 9... ja å  lexus la oss en sväng i soffan å drog oss lite sen bar de ut i fina vädret :) 



 

Ja då fick ni lite bilder på min finaste Lexus :) som verkligen blir tokig i fin vädret är som han gillar när de blåser oxå då blir han extra busig...  vi tog oss en varv å kasta pinne å sträckte på benen lite sen hem å vilas å sen middag hos mormor GRYMT god gryta, å fika sen såklart!!! Sen har vi varit hemma, ska städa lite imorn tänkte ja å sen lunch med Fröker Lager känns som en evighet sen :) de ska bli kul...

På onsdag är de ultraljud :) åååååå ja längtar synd bara att älskling inte är hemma men de är ju så de är med hans jobb å han kanske hinner med på ett till man vet aldrig.. Men sen kommer han ju ut så då får han ju se han ;P haha ja får se va dom säger då.... Men hoppas allt är som de ska <3<3 mamma ska följa mig förhoppningsvis så de är ju oxå kul :) 

BTW så har ja ju fixat så ja kan göra egna  ringsignaler till min iphone för de är inte de enklaste om man inte vet kan ja säga men eftersom ja hatar att vänta på hjälp å verkligen inte kan sluta försöka när ja väl börjat så klarar jag de mesta i slutändan ;) haha så nu har min älskling fått en egen ringsignal <3 blev ju helt förstörd när ja suttit å fixat ner massa låtar från youtube till mp3 låtar å lagt in i telen sen INTE kunde använda dom som ringsignal men men nu e de fixat :D 

Gud va lillen sparkar å donar nu kan ja säga mysigt <3<3 så sjukt underbar känsla men ändå jätte konstigt att de lever en liten människa inuti min mage... hm undra hur han ser ut :) 
Ja här har ni lite bilder på lille Hjalmar oxå mosters nya valpen och kort på sötaste Baylis oxå såklart <3<3
Baylis :)


Hjalmar :)



 Natt natt

6 kommentarer:

  1. Men guud, vilka gullegrisar! Va äre för ras?
    Hoppas ultraljudet går fint :) Spännande!

    SvaraRadera
  2. jaaav lr hur :) det är franska bulldoggar :) tack så mycket :)

    SvaraRadera
  3. Men varför ska du gå på ett till ul?

    SvaraRadera
  4. åååååh fransk bulldog...dom är så söt, den hunden har vi pratat om att skaffa med. Vi kommer å göra de en vacker dag =) men inte just nu :P

    SvaraRadera
  5. Linda: de är mitt 3:e, dom ska kolla min moderkaka för den låg inte som den skulle...
    Kattis: jaaa ska ja skaffa en kompis åt Lexus sen när baby är större vill ja oxå ha en sån dom är grymt söta :)

    SvaraRadera
  6. Aha, ligger den "i vägen"?

    SvaraRadera