måndag 18 oktober 2010

Hm...

Va har ja gjort idag??? hm, ja typ ingenting :) efter ja ätit lite frulle gick ja å lexus till mormor för lite kaffe mamma va oxå där nämligen å mormor skulle till läkarn å ja vela ju veta hur de gick oxå. Så drack lite kaffe å sen fick mamma skjutsa mig å handla lite :P Sen bar det av hemåt har inte fixat mig lr nå idag skönt lixom i detta grå väder... Har iaf färgat håret nu å badat.. Då e ja lycklig i kroppen <3 Tror håret blev bra måste torka först innan man riktigt ser men de blev ju bra sist så ja tror nog de blir fint :) Luggen börjar bli lång oxå nu kul nu ska de bara sparas allt mamma klippte topparna på mig förra veckan så nu känns de mycket tjockare när de inte är lika uppklippt utan typ samma längd på allt nästan därför känns de tjockare å ser finare å friskare ut hoppas ja iaf ;)

Annars har ja inte gjort nästan någonting idag... skönt det oxå, imorn bitti är de mvc igen tror mamma ska skjutsa mig :) sen ska mamma lämna in sin bil på service så då går vi nog till moster en sväng å fikar innan den är klar hon bor ju där breve :) Så får vi se va som händer sen...
Längtar efter min älskling som satan nu <3<3<3

Tur att ja har min Finaste Lexusen <3<3 han ligger å lyssnar på bäs ;)




Later aligator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar